4. huhtikuuta 2013

Hankintoja ja siisti takapiha...

Tilasin eilen Elviiralle kauko-ohjattavan koulutuspannan. Se viilaa muita linssiin ihan 6-0, mua tottelee melko hyvin ;) Lenkillä se haukkuu iha huvikseen. Joten Ronja saa jatkossa kaulaansa haukkupannan ja Epsi kaukopannan. Jospa tytöt alkais olemaan hiljaa ja Epsi korvat päässä!

Alla kuva... Tulin Epsin kans (Ropo jäi mummolaan, ei ollu halukas lähteen mukaan...) kotio. Takapihalla oli onneton näky... Turhaan oon lapioinu urat aidan reunoille, ettei koirat pääse karkuun. Senkus kipittää penkkaa pitkin mihkä asti tahansa. Kaikki loppulumi näemmä tullu katolta ja pyörä parka jääny alle... Mun keposella minilumilapiolla ei tuota kovin helpolla siirrellä... huoh...


2 kommenttia:

  1. Mä olen vähän odotellu että katolta tippuu lumet, kerralla ja hirveällä rytinällä. Toistaiseksi on ollut hiljaista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä tuli kaikki onneks kerralla. Ei tartte enempää onneks ootella :D

      Poista