3. marraskuuta 2011

Mitä kuuluu Ronja?

Moi!
No hyvää kuuluu. Mami ilmotti, mut näyttelyyn Jyväskylään. Aikoo muka ite tyylikkäästi esittää, koska viimeks en suostunu käveleen. Pah, jos mulle luvataan paljon herkkuja ni voin harkita. Mähä oon muutenki jo nii upee ja hieno, musta saa ottaa kuvia. Ei kai se kävely voi nii tarkkaa olla! Siiriserkku osallistuu kans. Mun täti vaan ei ite uskalla esittää lapsraukkaasa. Se ei oo yhtää nii rohkee, kun mun äiti!

Mun mielestä on aika mälsää, ku on märkää ja kylmää. Onneks voi vaa makoilla sisällä ja käyä pihalla jos huvittaa. Tai kyllähä irti juoksis, mut jos piuhassa ni plaaah :(


Lauantaina pääsen mummolaan hoitoon Siiriserkun kans. Mamma ja täti lähtee kattoon Chisua. Mummolassa on huippua. Siellä on 4 kissaa joita kiusata ja hevosen kakkaa pihalla jota syyä. Harmi vaan, ku lemmikkipupu Iines löyty 21.10 kuolleena kopistaan :( Sitä oli kans kiva kiusata.

Mut tässä musta tuoreita kuvia.




T. Ronja Onerva Båga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti